BERITA BAIK!!!

Isnin, 14 November 2011

Hooray ....cuti!!!

First day,we're entertain by my brother in law n her lovely wife...we all relax2 kat "Red Box Karouke Ria" dah tentu untuk bersuka ria la menghiburkan hati, hilangkan stress n surely realise tension of coz. This our first time my hubby and me bawa our daughter ke tempat2 mcm nie and in my mind if kalau ada la tempat2 cam ni kat Miri pun ok juga. Qistina really2 enjoy it sambil makan2 all in pakej.

 Sepanjang 2 jam kat tempat tu qistina pegang mic n x nak lepass hinggakan we all ajak dia keluar sekejap untuk beli kasut pun dia x nak.




 Hubby saya....lepas gian agaknye...


Then, we all ke Tutti Frutti..tempat bersantai makan yogurt yang tengah popular kat Kuala Lumpur Sekarang ni...Wah memang bestla. Dalam hati....kalau la outlet nie berkembang sampai Miri kan best??? ambil jer berapa banyak yang anda suka, timbang dan lepas tu bayar la kat counter. Kepada sesiapa yang baru nak try saya suggest cubalah perisa strawberry and campur 1/3 perisa coklat..memang best lah.







Petangnye we all ada invitation birthday party kat 'Kampung Warisan, Setiawangsa'...Party nie diadakan di sebelah swimming pool. Memang enjoy lah anak saya.






Sorry yer x upload gambar birthday party coz terlupa nak candid.


Malamnya we all jalan2 cuci mata sambil shopping apa jer yang mampu di Pavillion.




Permulaan cuti sekolah yang sungguh menyeronokkan lah....Hopefully, u all yang bercuti macam saya juga enjoy your holiday...tak Kira lah apa2 aktiviti yang U all buat yang penting happy dan menyeronokkan..manfaatkan lah masa-masa yang ada untuk keseronokkan bersama keluarga.  So, have fun!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan