BERITA BAIK!!!

Isnin, 6 Jun 2011

UNBELIEVABLE

She Request For BARBIE doll
Memang sangat-sangat tidak percaya, mana taknya tiba-tiba ja request *Barbie doll*. Bagi sesiapa yang kenal Qistina Damia dah tentu juga agak kurang percaya. Satu perkembangan yang bagus ni.  Takkan baru sekali join Wonder Art Class dah jadi GIRL anak aku nie. Sebelum nie kalau aku beli toys yang ala-ala keperempuanan tak heran sangat dia nak main, kalau main pun macam dipaksa jer.  Toys yang biasa dia minta aku beli mesti yang budak-budak lelaki main punya likes cars, thomas, lego, game, boll n..bla..bla...bla.  Toys for girl yang dia suka dan selalu main just 'Star Kitchen'.


But today, apa yang keluar dari mulut Qistina Damia Binti Ahmad Fairus is "Mummy, Mia rasa nak beli Princess boleh tak????.  Mummy belanja la Mia".  Bukan aku jer terkejut, husband aku juga naik hairan.  Dan hari ini juga aku rasa pelik and ajaib bila dia sendiri minta bibik dia yang dia nak pakai *skirt*.kalau tak mesti berperang punya lah. What ever, ALHAMDULILLAH.......
BARBIE- I can be lifeguard

Nak pilih babie tu pun hampir 1 jam.  Tapi aku tak kisah because ini adalah mainan kanak-kanak perempuan yang pertama kali dia request dan pilih sendiri.  Biasanya kalau dia nak  beli sesuatu aku akan 'say no' dahulu kerana dah tentu whatever yang dia pilih tu tidak berkenan dihati aku.  Today dalam sejarah dia dah buat keputusan yang betul bagi aku as a girl.

1 ulasan:

  1. tahniah! kerana mempunyai blog yang menarik untuk dikongsi bersama kaum ibu

    BalasPadam