BERITA BAIK!!!

Selasa, 7 Jun 2011

HAZAMA (AF 9) "Hey Soul Sister

Since konsert Af yang kelima, saya dah jarang jadi penonton setia rancangan realiti tv tersebut.  Tetapi untuk musim yang ke-9 ini sejak Hazama dicalonkan sebagai pelajar AF 9, saya, husband dan anak saya dah jadi penonton setia untuk rancangan realiti tersebut.  So, tak perlu ada soalan "pegi mana Sabtu lepas? ada plan tak sabtu nie?" kerana saya sekeluarga pasti di hadapan tv channel astro ria setiap hari sabtu jam 9.00-11.00 malam.  Actually, saya memang peminat Hazama since konsert prelude dulu lagi dan agak kecewa bila 2 kali percubaannya dulu, beliau tidak dicalonkan sebagi pelajar Akademi Fantasia.




Lagu "Hey Soul Sister" nie tak der la saya minat sangat tetapi sejak si Hazama nie nyanyikan lagu nie dah jadi lagu favourite anak saya.

2 ulasan: