BERITA BAIK!!!

Sabtu, 14 April 2012

Kita Manusia Biasa

Maaf saya tak suka menilai orang yang tiada kaitan dengan saya...dan saya tak akan menghukum orang yang tidak bersalah kepada saya kalau ada yang bertanggapan negatif terhadap saya kerana mendengar cerita yang bukan2 tentang saya..saya x pernah salahkan pihak tersebut....betul kata orang tidak adil mendengar cerita dari sebelah pihak sahaja tapi bagi saya manusia itu ada hak...mempercayai atau tidak itu memang hak mereka masing2..kita manusia shj dah tentu tidak sempurna. sesempurna manusia mana pun 1% pasti ada kekurangan dirinya.  Saya menganggap mereka yang mendengar cerita sebelah pihak itu adalah antara golongan 1% itu.terima kasih tidak terhingga kepada firestone2x tidak bergaji itu.. I'm sorry kalau ada salah faham2x... berfikirlah secara dewasa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan