BERITA BAIK!!!

Sabtu, 6 Ogos 2011

HANYA KERANA SEGELAS AIR????

cup of tea cartoons, cup of tea cartoon, cup of tea picture, cup of tea pictures, cup of tea image, cup of tea images, cup of tea illustration, cup of tea illustrations
Seorang pemandu lori yang kepenatan baru datang ke sebuah bar. Dia ternampak segelas air diatas meja lalu terus meneguk habis isi gelas itu.

Lelaki yang empunya gelas terus menangis

"Hei, janganlah menangis!" kata pemandu lori.  "Aku cuma bergurau.  Aku belikan kau minuman yang lain!"
"Bukan itu masalahnya.  Hari ini adalah hari terburuk dalam hidupku".
"Kenapa?"
"Pertama, semasa aku ke pejabat tadi, bos aku marah besar dan aku dipecat.  Semasa mahu pulang, ternyata keretaku dicuri orang.  Masa nak naik teksi, ternyata dompet dan kad kreditku tertinggal di dalamnya.  Sampai rumah, isteriku meninggalkan aku.  Aku terus meninggakan rumah dan datang ke bar ini."
"Selepas berfikir panjang, aku mengambil keputusan mengakhiri hidup aku.  Tiba-tiba kau pulak muncul minum air racun aku."

Pemandu lori itu tercengang................

SEBAGAI PENGAJARAN!!!

---->Jangan lakukan sesuatu tindakan seara melulu tanpa usul periksa
---->Anda perlu berhati-hati dengan setiap tindakan 
---->Jangan mengambil barangan orang lain tanpa kebenaran mereka terlebih dahulu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan