BERITA BAIK!!!

Sabtu, 28 Mei 2011

Cuti Sekolah Mei 2011

HOOREY!!!!Cuti sekolah datang lagi.....tapi percutian kali nie aku tak dapat balik kampung. Baru 3 minggu yang lepas aku balik.  Kesian MAMA tapi maafkan anak mu yang cuma kerja "GOMEN' ini. Apapun  Insya Allah..raya nanti kami akan pulang demi menunaikan permintaan MAMA....Bukan tak boleh balik tapi siapa yang sudah membeli rumah pasti sudah merasai kemanisan dan kepahitannya yang banyak mengeluarkan perbelanjaan untuk memiliki hanya sebuah "RUMAH' ditambah pula dengan sambutan 'Birthday' QML6336 semalam 27 Mei 2011. Kalau nak balik juga...duit tiket RM 3+++, belanja di sana ??????

So, untuk percutian kali ini aku 'n' my Hubby decided beli membership club jer kat miri ni  cari swimming class for our princess, wonder art class,belley dancing class, karate class...supaya dia tak 'boring' cuti sekolah nanti. Sorry princess, kita tak boleh balik kampung kali ini. What ever Mummy will makesure U my dear realy2 enjoy cuti sekolah ini.

Siapa kata Miri membosankan?????I don't think so, banyak aktiviti-aktiviti yang kita tak tahu dan ambil tahu that why kita selalu kata Miri tidak ada apa-apa. Kalau pasal shopping complex cuba kita renung-renungkan tak kan kita hari-hari nak shopping. "KOPAK" la kalau hari-hari shoppng.

Apapun sebagai 'opening' cuti sekolah kali ini ...aku 'n' my hubby dah bawa our princess n her 'boy friend' (kawan jer :-P) pergi tengok wayang Kungfu Panda 2 di Merdeka Mall semalam. Best!!!!..bagi yang ada anak makesure bawa anak-anak anda pergi tengok cerita tu...aku bagi 5 bintang for that movie..

Ok lah lain kali sambung lagi.....for yang bekerja GURU dan my beloved student...."HAPPY HOLIDAY n Selamat Hari Gawai........





2 ulasan:

  1. mia...jgn boring eik...aunty dh bw mia tgk boya td... pas2 bw mia p McD...

    BalasPadam
  2. yer la x habis2 lagi nie duk tanya aku bila Auntie Yaya nak bawa mia p McD lagi nie?????

    BalasPadam